elinfredin

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av elin fredin - 3 januari 2012 19:02

heej, idag har jag varit med världens bästa ebba och sovit över där   

vi har haft de super kul och gjort en massa saker, vi har spelat justdance 3,

spelat på ebbas surfplatta, gjort en liten film, tittat på en film och tv lite till


jag har haft fullt upp sen i fredags, så har inte haft tid till att blogga :s 

jag ska berätta lite om vad jag har haft för mig och de som har gjort att jag inte kunnat bloggat


i fredags va jag i götheborg med Mona, Tilda & Ebba de va GRYMT kul :D

lite roliga gubbar va där som t.e.x kebbabnissen från idol;)  hahha... !

amanda kunde tuvärr inte följa med oss, de va tråkigt :/


i lördags va de ju min farmors och min morfars födelsedag OCH nyårs afton :)

vi fyra farmor i somarstugan och vi sov över där också, nästan alla farmors barn och barnbarn va där:)

så de blev lite trångt, vi är en liten stor släckt ;D   hahahha....!

vi hyrde en badtunna och de va så grymt, vi har ju en bastu också xD

de va super skönt och på natten när klockan  va 12.00 så va jag, elsa, lukas & josef nere i den ! :D

de va så varmt att men knapt kunde va där :P  hhahah.... så skönt ;)

dan äfter fick vi städa och plocka upp de =)

här kommer lite bilder från den grymma dagen :)

 födelsedagsfarmorn :) 

 

Åsa & Paul, finfina x)

 

AFFE :D

   

Ella spelar :)

Bamsekramar :)) 

 

FINT..!


   Tjejorna tittar på smurfarna när de blir tråkigt 

Hur gullig får man bli när man är 1 år ;o


        

Hur skön är de inte att bada ute när de snöa ;s  


 

här är en bild som sen fotograf tog på slekten när Åsa & Paul gifte sig ! :)

den blev super fin tyckte jag, farmor fick den bilden i present och lite andra saker x)


morfar fyrade vi dagen äfter :)

där hade vi ingen badtunna men de va kul ändå ;D


krammmm.....

  

Presentation


Heej!
på min blogg skriver jag om lite saker som händer och vad jag gör på dagarna. jag går ju i skolan och tränar handboll och fyller upp min vardag så de är rätt sällan jag skriver men jag försöker då och då att sätta mig en stund om jag har tid och lu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards