elinfredin

Direktlänk till inlägg 29 januari 2012

Skriskor :)

Av elin fredin - 29 januari 2012 13:21

hejhej...!

idag har vi nyss vart ute och åkt skriskor, de va super kul och ella va hur ducktig som helst !

jag skojjar inte hon va helt grym för att åka första gången :D vi  va där ett tag så man fick väldigt om i

fötter men de hör väll till...x) hahha..!

ella tyckte de va så kul så nu ska hon ut igen! jag är super trött ! hahha...

nu ska jag slappa lite och ha de gött ! XD


hejsvejs..!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin fredin - 17 februari 2012 17:04

hejhej..! igår va nåstan halva skolan ute och åkte skidor. de va super kul fast lite långt att åka tycker jag! :) vi åkte i 2 timmar och 30 minuter buss! fast de va bara fram dit, man ska ju tillbaka också ;) <3 Jag åkte med Therese Ottosson...

Av elin fredin - 13 februari 2012 16:29

hejhej..! igår så va de en lång dag med massa skoj :) när jag gick upp så va de ett underbart väder ute :) super fint vi va tvungna att gå ut och sätta oss en stund..! :D super skönt va de !   sen så skulle vi åka till badhuset för ella ...

Av elin fredin - 12 februari 2012 19:49

hejhej...! idag har jag haft en underbar dag :) men nu måste jag plugga för provet i morgon så får blogga imorgon ;) <3   sov sööööt...! ...

Av elin fredin - 11 februari 2012 17:13

hejhej...! igår va jag hos Malin och Markus, innan de va jag på mejeriet, och sen skulle vi åka till dom så vi tävlade, vi va så här nära att vinna! :D fast de va så kul :)) <3 hahha.. när vi kom dit och vart där ett tag så kom Rebecca och V...

Av elin fredin - 8 februari 2012 14:50

hjehej...! nu har jag inte bloggat alls mkt de sista:/ de är kul att blogga men man årkar aldrig !;s ska försöka att sitta en liten stud om dan :) ni får önska mig lucka till! x) och vad ska jag skriva om då ??? :o ni får ge mig lite exempel ...

Presentation


Heej!
på min blogg skriver jag om lite saker som händer och vad jag gör på dagarna. jag går ju i skolan och tränar handboll och fyller upp min vardag så de är rätt sällan jag skriver men jag försöker då och då att sätta mig en stund om jag har tid och lu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards