elinfredin

Alla inlägg under december 2011

Av elin fredin - 28 december 2011 14:31

heej, igår kväll va jag hos malin, markus, alva, karl, milli och wille  

vi såg på lite gamla vidior och kort medans elsa och alva va sociala med mobilerna  


kl 10 ringde lucas och sa att han va i mellerud så han fråga om jag o elsa ville följa med, :)

mär vi kom fram titta vi på film och inte så mkt mer, idag har vi vart ute och spelat pingis

jag skratta på mig, inte för jag vet vad man gör då men   hahahahhaa!!!! :D


snart kommer pappa och hämtar oss, dom ska sova hos oss i natt, gihiiihihi    

fin gubbe ! :)


 

sååå söööt lilla lewi !   

Av elin fredin - 27 december 2011 13:58

god jul alla ! :) har inte kunnat blogga på länge, internet har inte funkat:/

på jul afton va jag hos min farmor med släkten :) jag fick en tv :DDDDD 42 tum !!

och så fick jag mer saker men orkar inte skriva de xD

fast jag är lite besviken på att de inte har snöat !!! inte kul alls, men men :/

dagen innan nyår ska jag ebba, tilda och kanske amanda till göteborg :DD

 ska bli super kul tycker jag <333


 hejsvejs !

Av elin fredin - 20 december 2011 09:06

 hej, idag har jag ledigt från skolan  , vi spelade upp första öronmats uppvisningen igår och vi behöver inte öva mer i morgon så nu är jag hemma!! :D

men gissa vad..... jag är typ mega försyld ! jag ska göra lite varm mjölk med hånung nu, mumma

det kanske försvinner lite under dagen, mårgona är oftast jobbigast, om jag blir bra kanske jag ska va med thea idag en sveng :)

hoppas,hoppas :/


nu måste jag vila mig lite...! hejhej

Av elin fredin - 18 december 2011 15:52

hallåhallå!  

idag är jag glad för att de har snöat inatt...  JIPPPPI  !!!!

jag och mina syrror har varit ute och tagit lite kort ;)

här kommer några av dom....<3

    

vi hade de super musigt ute :)

hejhej....<3

Av elin fredin - 13 december 2011 15:23

hej, idag kom jag hem blöt och frysen, vilket piss väder! och var är all vår snöö?


i skolan på bilden försökte jag att greja mammas julklapp men gick inte bra alls

den blev missfärgad men jag ska ju köpa något också så hon får nog nöja sig med de :/

hahae, senare idag så ska jag träna handboll..  


nu går jag och äter...

mm xD 

Av elin fredin - 12 december 2011 17:01

 

heej har inte haft tid till att blogga på ett tag   ( har jag nästan aldrig arnas heller men )

jag har de nu i alla fall, och de är ju bra! i fredas gav klassen sig till göteborg och titta på

frida karllo, de va vell sådär men de tog bar 3kvart ungefär så vi fick gå runt i femma ett tag  

De va kul, men de va lite bökit att  gå där i 3 timmar !!!!!!!  


idag har jag inte gjort mkt alls, har bara varit i skolan och grejat lite på datan !:)

heeeej dåå....


Av elin fredin - 4 december 2011 17:22

heej, idag har jag shoppat lite julklappar och sånt:)

jag hitta mest till mig sjelv typ :/

hahah, och så hitta jag en klänning..

den va sååå sööööt....!

super gullig :D

men nu är jag hemma och gör nästan ingenting

heeej dåååå ;*

Presentation


Heej!
på min blogg skriver jag om lite saker som händer och vad jag gör på dagarna. jag går ju i skolan och tränar handboll och fyller upp min vardag så de är rätt sällan jag skriver men jag försöker då och då att sätta mig en stund om jag har tid och lu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards