elinfredin

Alla inlägg under januari 2012

Av elin fredin - 29 januari 2012 13:21

hejhej...!

idag har vi nyss vart ute och åkt skriskor, de va super kul och ella va hur ducktig som helst !

jag skojjar inte hon va helt grym för att åka första gången :D vi  va där ett tag så man fick väldigt om i

fötter men de hör väll till...x) hahha..!

ella tyckte de va så kul så nu ska hon ut igen! jag är super trött ! hahha...

nu ska jag slappa lite och ha de gött ! XD


hejsvejs..!

Av elin fredin - 25 januari 2012 14:42

hej......

 

idag har jag vart i skolan, de va Ok =)

och i går så gjorde vi lite PIZZZZZA och de va GRYYYYYYYYYYMT !!

hahha.... :) nu sitter jag framför datan och försöker att hitta på något att skriva om ;P

aja..

lite senare idag ska jag till Fredins ( mina kusiner ) på kalas :D

de blir kul ! 

sen vet jag inte vad som kommer hända mer idag !:/


hejsvejs...!  

Av elin fredin - 20 januari 2012 23:03

heej...!

idag har de varit en super dag...! jag har lite huliganer lite över allt i huset, :)

men de är kul =) hahha..

bästa kvällen på länge :) vi körde en "lek" att mamma sa en sak som dom skulle leta upp i huset,

och lukas och elsa skulle hita ett veträ ( sån som man äldar med ) och dom hita inget så elsa

tog ett liten trä plutt typ och så tog de en minut så kom lukas ut med en cykelhjälm ! :D

hahha... ! normalt ! Eller!

en gryme kväll :DDDD aja god natt och sov gott...<3


hejsvejs...!

Av elin fredin - 19 januari 2012 18:58

heeej..!

förlåt förlåt... de märks att skolan och handbollen tar hela min tid, nästan ;)

jag har glömt att jag har en blogg, hahahha! nä men nästan =D

men nu är de så bara x) nu går man ju till skolan igen, de är kul :P

att träffa alla och så... KULKUL !! idag har jag haft grymt ont i mina knän

och därför träna jag inte idag, måste kolla upp de, :)

nu sitter jag med datan i knät och tittar på handboll! xD

kom igen sverige!

nu ska jag titta om några av mina favvvo bloggar har skrivit någonting ;s

hhaha!


heregööt!


Av elin fredin - 9 januari 2012 19:47

hejhej....!

idag va vi hos lucas och dom en stund :) när vi skulle gå så va de massa snö ute =D

Super kul tycker ja x)  vi tog lite bilder, fina tycker jag !   hahhaa..... xD


                      





Av elin fredin - 9 januari 2012 10:06

hejhej...!

idag vakna jag av en ella som ville se på TV,  nu sitter vi alla 3 här i soffan nere hos mig ! :)

mamma och pappa är och jobbar tror jag, x)  så idag ska jag passa ella och elsa ska också få hjälpa till !!

så de kommer inte hända så mkt idag tror jag så jag kommer va mkt vin datan kan jag tänka mig ;P

Fast vi ska till lukas idag med, men vi ska hjälpa våra andra kussar att flytta in där i deras gamla hus,

dom kommer i från Gottland så jag träffar dom inte så ofta men de ska bli kul att dom bor här nu :D

nu ska vi äta hoppas jag, hahha...........


Ha en bra dag alla !!



Av elin fredin - 8 januari 2012 21:56

hejhej...!

idag har vi varit i vattenpalatset men Lukas familj, det finns inte så mkt saker och så där men om

man åker med Magnusson så kan de knapast bli tråkigt !!! ;P

hahahah, vi hade super! dde va så kul att vi fick åka med dom dit;)   Tack Tack  !!!

äfter de så åkte vi och Shopa en lite de va super de med :D

Lukas köpte 4 par byxor, Jag köpte bara ett par, hahaah! fast lite mer andra saker ;)

här kommer lite bilder på de jag köpt ;)

        

Oj, nu va alla slut och trötta så vi åkte hem till oss och åt tacos eller hur de nu stavas ;)

de va gottgott !! :D


En underbar dag men de goaste....=)

God Natt <3


Av elin fredin - 7 januari 2012 13:09

hejhej...

igår va jag med thea, vi spela för de mesta, hahah....... men vi gjorde lite andra saker också :)

jag hade super kul, fast vi verkar inte vara riktigt normala när vi är ihop ;s

här kommer lite bilder på oss =D

     

hahahha..!


               

Världens bästa Thea :*


på kvällen va vi hoss David Pia Viktor Alice och sjelvaste Nisse :P

vi hade kulkul hahaha....

fast elsa tror att hon är så kul hela tiden :/  

japp, lite jobbig men ändå min syrra =P


vi kom nyss från mejje och elsa tog med maja stina hem, nu sitter jag framför datan och inte gör något ting typ..

aaja ..... :)


Hejsvejs........!

 

Presentation


Heej!
på min blogg skriver jag om lite saker som händer och vad jag gör på dagarna. jag går ju i skolan och tränar handboll och fyller upp min vardag så de är rätt sällan jag skriver men jag försöker då och då att sätta mig en stund om jag har tid och lu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards