elinfredin

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av elin fredin - 4 februari 2012 14:39

hejhej...!

i går fylde min systeryster ella 5 år! :) på kalaset sat jag i soffan och titta på tv hela tiden..:/

elin da...!!! men jag hade hur ont i ruggen som hälst, kunde inte göra någon ting! INTE NÅTTTTT!:(

de va tråkingt! men idag går de lite bättre :D JIPPI..!

i alla fall, ella blev super nöjd med de hon fick :D men hon ska få den största presenten i morgon !:)

när morfar och dom kommer :) hoppas hon gillar den med ;P

det kommer lite bilder från igår, ellas egna dag ! senare om jag kommer på hur dän här gmla kamran fungerar!:s

hahaaa.  Grattis igen ella!

men här är jag idag :)      och elsa 

 

elsa vill också va med på bild!:) 

och elsa tycker hon är super kul !  som hon alltid gör

Då går de till så här..! man försöker putta ut elsa från bilden ! x)  

mkt bätre ! xD eller vad tycker ni ? 


nu snart ska jag med ella och åka lite skriskor snart :D

eller....bara ella! jag ska inte åka, skadar ryggen för mkt då men jag tar med kamran och tar lite kort

tängte jag :)

de blir nog bra :D


hejsvejs...!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej!
på min blogg skriver jag om lite saker som händer och vad jag gör på dagarna. jag går ju i skolan och tränar handboll och fyller upp min vardag så de är rätt sällan jag skriver men jag försöker då och då att sätta mig en stund om jag har tid och lu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards