elinfredin

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av elin fredin - 1 februari 2012 20:32

hejhej...

 

idag vakna jag av att min mobil väckte mig, min mobil som jag har väntat på ett tag :D

igår hämta pappa den från lagringen ! JIPPPII !!!!!!!!xD sen gick jag till mejjjjee :)

vi hade de mysigt och vet inte vad jag ska skriva om....;s

sen skolan...

sen va man ute och shopade :D fast mest till ella som fyllar på fredag :)

men jag köpte lite till mig också....de skadar inte.....tror jag.....eller?? :o


hahaaa... men sen så va jag hos Malin & Råger !=)

nu sitter jag framför min dator och inte gör så mkt..


hejsvejs...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej!
på min blogg skriver jag om lite saker som händer och vad jag gör på dagarna. jag går ju i skolan och tränar handboll och fyller upp min vardag så de är rätt sällan jag skriver men jag försöker då och då att sätta mig en stund om jag har tid och lu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards